{ . . . . .M O S T A F A . . . . . }
أنت الآن في منتدى الآسرة
وهذا منتدى إسلامي لكل الأمة الاسلامية

مع تحياتي المدير,,,
MOSTAFA
أنت الآن في منتدى الآسرة
وهذا منتدى إسلامي لكل الأمة الاسلامية

مع تحياتي المدير,,,
MOSTAFA
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى الأسرة و العائلة

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  
منتدى الأسرة يتيح لأعضاءوه فتح  باب الإشراف اضغط هنا
منتدى الأسرة يحيي العضوة a7lashimofialex على المجهودالرائع المبذول
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم
مواضيع مماثلة
أفضل 10 أعضاء في هذا المنتدى
MOSTAFA
نغمات أغاني البوم أنغام الجديد نفسي أحبك 2009 كامل CD Quality Mp3 Poll_rightنغمات أغاني البوم أنغام الجديد نفسي أحبك 2009 كامل CD Quality Mp3 Poll_centerنغمات أغاني البوم أنغام الجديد نفسي أحبك 2009 كامل CD Quality Mp3 Poll_left 
a7lashimofialex
نغمات أغاني البوم أنغام الجديد نفسي أحبك 2009 كامل CD Quality Mp3 Poll_rightنغمات أغاني البوم أنغام الجديد نفسي أحبك 2009 كامل CD Quality Mp3 Poll_centerنغمات أغاني البوم أنغام الجديد نفسي أحبك 2009 كامل CD Quality Mp3 Poll_left 
a.manchester
HIDE GIRL
ZIZI
mohamed skr
sara
ilyes
mheshamz
صلاح عاشور
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية
تسجيل صفحاتك المفضلة في مواقع خارجية reddit      

قم بحفض و مشاطرة الرابط { . . . . .M O S T A F A . . . . . } على موقع حفض الصفحات

قم بحفض و مشاطرة الرابط { . . . . .M O S T A F A . . . . . } على موقع حفض الصفحات

المواضيع الأخيرة
» إنطلاق حملة التطوع لموقع المحادثة الإسلامية عبر الإنترنت
نغمات أغاني البوم أنغام الجديد نفسي أحبك 2009 كامل CD Quality Mp3 Icon_minitime1الأربعاء 30 مارس - 23:50:30 من طرف mohamed skr

نغمات أغاني البوم أنغام الجديد نفسي أحبك 2009 كامل CD Quality Mp3 Icon_minitime1الأربعاء 30 مارس - 23:46:52 من طرف mohamed skr

نغمات أغاني البوم أنغام الجديد نفسي أحبك 2009 كامل CD Quality Mp3 Icon_minitime1الأربعاء 30 مارس - 23:40:14 من طرف mohamed skr

نغمات أغاني البوم أنغام الجديد نفسي أحبك 2009 كامل CD Quality Mp3 Icon_minitime1الأربعاء 30 مارس - 23:36:28 من طرف mohamed skr

» لإرسال رسائل قصيرة من الكمبيوتر للموبايل
نغمات أغاني البوم أنغام الجديد نفسي أحبك 2009 كامل CD Quality Mp3 Icon_minitime1الأربعاء 21 أكتوبر - 14:45:42 من طرف ebrahim55

» خلى جهازك يئذن وعرف معلومات اسلاميه مع برنامج الا صلاتى
نغمات أغاني البوم أنغام الجديد نفسي أحبك 2009 كامل CD Quality Mp3 Icon_minitime1الإثنين 17 أغسطس - 22:20:59 من طرف a7lashimofialex

» برنامج هام لكل مستعمل للكمبيوتر للمحافظه علي النظر وتفادي خطر الشاشة
نغمات أغاني البوم أنغام الجديد نفسي أحبك 2009 كامل CD Quality Mp3 Icon_minitime1الإثنين 17 أغسطس - 22:19:11 من طرف a7lashimofialex

» ترجم الي كل لغات العالم
نغمات أغاني البوم أنغام الجديد نفسي أحبك 2009 كامل CD Quality Mp3 Icon_minitime1الإثنين 17 أغسطس - 22:09:51 من طرف a7lashimofialex

» شاهد اكثر من 3000 قناه مع هذا البرنامج مجرب ويعمل 100 % + مفجأ القنوات الرياضيه
نغمات أغاني البوم أنغام الجديد نفسي أحبك 2009 كامل CD Quality Mp3 Icon_minitime1الإثنين 17 أغسطس - 22:07:10 من طرف a7lashimofialex

» كليك تدخلك الجنه وكليك تدخلك النار
نغمات أغاني البوم أنغام الجديد نفسي أحبك 2009 كامل CD Quality Mp3 Icon_minitime1الإثنين 17 أغسطس - 21:59:03 من طرف a7lashimofialex

» دعاء يحول حياتك الى جنة.
نغمات أغاني البوم أنغام الجديد نفسي أحبك 2009 كامل CD Quality Mp3 Icon_minitime1الإثنين 17 أغسطس - 21:51:19 من طرف a7lashimofialex

» ترتيب الأنبياء و أعمارهم
نغمات أغاني البوم أنغام الجديد نفسي أحبك 2009 كامل CD Quality Mp3 Icon_minitime1الإثنين 17 أغسطس - 21:49:11 من طرف a7lashimofialex

» عايز تعرف إسمك باليابانى ؟؟
نغمات أغاني البوم أنغام الجديد نفسي أحبك 2009 كامل CD Quality Mp3 Icon_minitime1الإثنين 17 أغسطس - 20:03:49 من طرف MOSTAFA

» ثيم الشاشة المكسورة
نغمات أغاني البوم أنغام الجديد نفسي أحبك 2009 كامل CD Quality Mp3 Icon_minitime1الأحد 16 أغسطس - 14:27:06 من طرف a7lashimofialex

» مسلسل كوري A Love To Kill
نغمات أغاني البوم أنغام الجديد نفسي أحبك 2009 كامل CD Quality Mp3 Icon_minitime1الأحد 16 أغسطس - 14:13:39 من طرف a7lashimofialex

اجعل هذا الموقع هو صفحتك الرئيسية
اجعل هذا الموقع هو صفحتك الرئيسية

Download ALOSRA Toolbar 

القرآن الكريم

مشارى راشد

نغمات أغاني البوم أنغام الجديد نفسي أحبك 2009 كامل CD Quality Mp3

كاتب الموضوعرسالة
a7lashimofialex
مشرفة
مشرفة
a7lashimofialex

الابراج : العذراء عدد المساهمات : 206
المزاج المزاج : موسيقى

نغمات أغاني البوم أنغام الجديد نفسي أحبك 2009 كامل CD Quality Mp3 Empty
مُساهمةموضوع: نغمات أغاني البوم أنغام الجديد نفسي أحبك 2009 كامل CD Quality Mp3   نغمات أغاني البوم أنغام الجديد نفسي أحبك 2009 كامل CD Quality Mp3 Icon_minitime1الإثنين 3 أغسطس - 18:22:35

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

نغمات أغاني البوم أنغام الجديد نفسي أحبك 2009 كامل CD Quality Mp3 Taz-bfd10fccbe

\\
/
\\

حصرياْ :: تحميل :: كل نغمات :: أغاني :: البوم :: الفنانة :: انغام 2009 :: الجديد :: نفسي احبك 2009 :: Mp3 :: CD Quality

النغمات من صنعي
وبوضوووح عااااالي

-{ بصيغة
mp3 وبجودة الـ CD }-

حمّلو أي نغمة من أي اغنية تعجبكم وتناسب ذوقكم ولا تنسو الردود Wink

«-¦[ ..لو اعيش معاك.. ]¦-»

المقطـع الأول : ياه لو اعيش معاك باقي الحياة وف حضنك عمري اكمله ... ياه اهو ده اللي عشت بتمنـــاه واكتر من اللي اتخيلــــه

المقطع الثاني : شايفاك بعنيا ومن حياتي خدتني ... لمساك بايديا وغصب عني وحشتني ... مابقاش في غيــــرك في الحيـــــاه بيهمني

المقطع الثالث : لا اما ح قول ع اللي انا حاساه احساس جديــــد انا بعرفه ... لا في كلام ببيتوه ويضيـــع معناه ياحبيبي لما بنــــوصفه

المقطع الرابع : نتكلم ليـــــه وليه نضيــــع وقتنا ... دا هوانا حبيبي حــــاجة اكبــــر مننا ... وانا لو ح قول محتاجة اعيش مليون سنه

-¦[ ..حبيبي مالك.. ]¦-»

المقطـع الأول : في ايه ياحبيبي مالك ايه ... جرالك ما تقولي بتبعـــــــــــد كده ليه ... قلبي وعيوني عنك سألوني واعمل ايه

المقطع الثاني : ده انا بحبـــــــك وجوه قلبك حبيبــــــي دايما بعيش ... ليــــــه تخبي ما تقول ياقـــــلبي حبيبــــي لا ما تداريش

المقطع الثالث : دي عينك مــش هيه هيه ... شايله الأسية انا عايزة افهم في ايه ... فين ابتسامتك مالك سلامتك ساكت ليه

«-¦[ ..نفسي احبك.. ]¦-»

المقطـع الأول : نفسي احبك حب تــــاني حب فيه كل المعــــــاني ... حب يخلي غرورك يعلى ويخليك يا حبيبي اناني

المقطع الثاني : علشان يوم ما تفكـــــــــر تبعد أو تنســـــانــــــي ... ماتـــــــــلاقيش اللي انته لقيته تــــرجـــــع تاني

المقطع الثالث : نفسي تعشق كل لحظة تعيشها وجنبي وتفتكرها ... يعني اسيبلك ذكــريــات مستحيل تنساها بغيرها

«-¦[ ..ساعات كتير.. ]¦-»

المقطـع الأول : سنين فاتت عليا وقلبي على حــالـه ... لا انا بنسى ولا قــــــــــادرة اني اصفاله

المقطع الثاني : ساعات كتير بحتاج لمسه من ايديه ... واشتاق لحضنه ونظرة وحدة من عينيه

المقطع الثالث : يجيبوا ف سيرته قلبي يحـــن جوايا ... وبــحــلـــــــم يبقى في للبعــــــد ده نهايه

«-¦[ ..دلوقتي احسن.. ]¦-»

المقطـــــع الأول : دلوقتي احسن على الأقل ما بقيتش بحزن ... ان عمـــــــــــــــره ما حــــــــــــــس بيا

المقطــــع الثاني : دخل عليا بكــــــل حــــــــاجــــة بحبهـــــــا ... صدقت وارتحت لهواه كان غصب عني

المقطـــع الثالث : انا قلت ده اللي غـــــرامـــه يرجع سنيني ... وياخدني معاه لدنيا تانية ماعشتهــــاش

«-¦[ ..مهزومة.. ]¦-»

المقطـع الأول : مهزومة ضعيفة ماليش طموح ... انا عـــــايشـــــــــــــة بدموعي مع الجروح

المقطع الثاني : ما تفوق انا من غيرك انا وبيك ... مش واقفة حياتي عليك وبعيش وح اعيش

المقطع الثالث : ضحيــــــــــــــت علشانك اد ايه ... كان وهم لوحدي انا عـــايشــــــــــــــــة فيه

المقطع الرابع : وساعات بنغمض عينا ساعات ... وتعدي علينا حـــاجــــــات وفي يوم بنشوف

«-¦[ ..وحدة بتحبك.. ]¦-»

المقطـع الأول : في وحـــــدة بتحبك اوي من كان سنة ... قدام عينيك وانته بتســــأل هي فين

المقطع الثاني : ياللي انت مش دريـــــــــــــــــــــان بيا ... شوف انته بتـــــرضــــــــى بإيه ليا

المقطع الثالث : من عمري جمبك قد ايه وقت اتسرق ... وبعيش على ان بكرة حاعيشه بيك

«-¦[ ..لو نصارح بعض.. ]¦-»

المقطـع الأول : لو نصارح بعض في بداية لقانا ... لو في يوم مليت أو ضعنا في هوانا

المقطع الثاني : كل واحد يـــمـــشـــــــــــــي حر ... ليـــــــــــــ؟ـــــــــه نعيش عذاب ومر

المقطع الثالث : قولي ازاي تبقى عـــــايـــــــش ... بيــــــــــــــــــــــــن ايديا ومش معايا

المقطع الرابع : اللي عـــــــايــــــــش كل حاجة ... مش هيـــــــــــــــــــــــــاخد اي حاجة

«-¦[ ..عشت سنين.. ]¦-»

المقطـع الأول : عشت سنين معاك وقلبي مش معاك لكني مخلصالك ... ولساني قال بحبك كان لازم اقولها علشان ما تاخدش بالك

المقطع الثاني : كنت بضحك لك وانا مش حــــــــــاســــــــــــــه بفرح ... وعــــــــــــدت سنيــــــــن مالقيتـــــــــش منــــك اي جــــرح

المقطع الثالث : لمت نفسي عشان فـــضـــلــــــــــــــــــت احلم بغيرك ... دلوقتــــي بقـــولــــك مـــاكانش ممكن اعيش مع غيــــــرك

«-¦[ ..ضي عينك.. ]¦-»

المقطـع الأول : شعوري وكل احساسي خدوني انا ليك ... بقيت لي اقرب لي من نفسي وبموت انا فيك

المقطع الثاني : حياتي حبيبي وانا جمبك مابحسبهـاش ... وعمـــري يعدي في قـــربــك يا اما بـــــلاش

المقطع الثالث : بحبـــــــــك حب يا حبيبي ولا بعده كلام ... وراحــة قلبي انا لقيتها في احلـــــى غــــرام

«-¦[ ..مش في بالك.. ]¦-»

المقطـع الأول : مش في بالك يعني حبي عمره ما نده عليك ... مش في بالك يعني زي زي غيري بالنسبة ليك

المقطع الثاني : سيبك من الكلام ده الغرام بـــــايــــن عليك ... واللي خــــايـــــف يوم تقوله ياما تقوله بعينيك

«-¦[ ..واللهي حلوة.. ]¦-»

المقطـع الأول : لو جه في بالنا نـــحـــلــــم بجنه ... قـــــوة ايمانا هي الســــــلام

المقطع الثاني : ماتقولش خلصت وذنوبي كترت ... ما تعيش بفكرك جاي العذاب

المقطع الثالث : لو حد خانا أو جــــــــــرح طالنا ... نفتــــح ببالنا ما نـــردهـــاش

نغمات أغاني البوم أنغام الجديد نفسي أحبك 2009 كامل CD Quality Mp3
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» نغمات البوم (( شيرين )) 2009 ألبوم حبيت
» حصريا الاصدار الاخير و الجديد من القاموس Babylon 2009 الاول عالميا لترجمه النصوص تحميل مباشر و على اكثر من سيرفر
» نغمات با باى رجل البحار